CS:GO Güncel Multihack 24.07

FACEBOOK VE YOUTUBE ADRESİMİZİ TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN. > FACEBOOK ADRESİMİZ  YOUTUBE ADRESİMİZ

Merhaba arkadaşlar , CS:GO güncellendi ve yeni hile tabii ki bihile.com üzerinden paylaşılıyor ! Her zaman ki gibi 🙂

Hileden birkaç görüntü;

 

 

Nasıl çalıştırılır ?
1-CS:GO’ya girin
2-Masaüstünüze dönüp indirdiğiniz RAR dosyasının içinde ki .exe dosyasını açın ve hilenin ayarlarını yapın
3-oyuna dönüp hilenin keyfini çıkarın

İndirme Linkleri aşağıdadır.

 

www.bihile.com hile indir butonu

Benzer Hileler

21 Comments on “CS:GO Güncel Multihack 24.07”

      1. Kardeşim hileyi dediğin gibi önce cs go da bir oyuna giriyorum sonra masaüstünden exe yi açıyorum ayarlayıp oyuna dönüyorum ama hala bir şey yok herhangi bir etkinleştirme tuşu falan var mı ?

          1. kardeşim bu hileyide çalıştırdım tam uymadı ekrana esp kutusu adamın biraz daha sağında gösteriyor window mode mi yapmalıyım onu da nasıl yapacağım söylermisin şimdiden sağol

  1. Ayarları da bi söylesen ayarladım çalışmıyor en basidinden bi radar hilesi de çalışmıyor

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir